pühapäev, 26. mai 2013

Rannajoon Kõverpeeglis ;)

Minu uue lelu silm jäädvustab maailma mitmet moodi :)

Avastamist on temaga veel pikaks ajaks, kuna pole tal pilu kust pilti enne jäädvustamist vaadata, ega ka ekraani, kust tulemust kohe kiigata... on võimalusi mobiilsemaks töötamiseks, aga see on liikumistel suht tülikas... sellest kunagi ehk tulevikus ;)

Seevastu usun, et suvised seiklused vetevallas ja muud aktiivsemad ekstreemsused peaks saama purki kenasti :)

Eriti harjumatu on aga see, et senini olen ma harjunud, et kaamerat on täis kaks kätt :) siis too lelu on nats nagu spioonikas :D suts kobedam kui tikutops :P

Paraku-paraku... mina isiklikult fotomaastikul hindan tegijamaks siiski kobedamad relvad ;) Aga vbl on osalt see hinnang kinni mu enese vilumuses- veel ;)

Aga siit siis tulemused GoPro Hero3 katsetamisest:

 Peaaegu sirge horisont ;)

Kergelt kumer ;) 

Maakera siiski on ümmargune :)


Aparaadi kiituseks: lisaks pildistamisele ta ka filmib... ja kui igat liikuvat üritust ei taha filmida, siis ta suudab sekundis jäädvustada 30 kaadrit... päris põnev :)
Mida kõike ta veel suudab, seda ma alles avastan - aega- ja jõudumööda :)

3 kommentaari:

  1. No mis asja nüüd endale oled saanud? Tahaks lihtsalt näha, sest ma olen jube uudishimulik!

    VastaKustuta
  2. :) Ma tegelikult juba kevadel soetasin omale selle GoPro Hero3 "spioonika". Hästi pisike, väga harjumatu, aga samas tubli tööloom. Suvel sai teisega veealust maailma jäädvustada jne, aga ma pole veel omandanud videotöötluse oskust, pole lihtsalt viitsinud :) Pildikvaliteet on tal ok, ag ama olen ilma ekraanita kadreerimisel suts koba ning täit rahulolu fotode osas ei tunne. Kindlasti soetan ma talle lisaekraani ning -aku :) Siis vbl hakkab asi rohkem rahulolu ka mulle pakkuma. Aga ekstreemsete alade harrastajale soovitan kahel käel seda vidinat :)

    VastaKustuta
  3. See on lainurk ja päris vallatu vidin. Sellele on juurde tarvis kas heksa või oktakopterit,siis on lõbu eriti laialt.Tõsi siis on ka pilooti vaja.Kahte asja korraga teha on päris keeruline :)

    VastaKustuta