neljapäev, 14. märts 2013

Minu minut...

Eesti Vabariigi 95. sünnipäeval, 24.02.2013, toimus üle Eesti selline tore üritus nagu Eestimaa minuti jäädvustamine, seda siis ajavahemikul kell 13,00 - 13.01.

Kuna mul oli selleks päevaks ette võetud leivategu, siis kuhugi väljasõidule ma ei läinud. Kella kukkudes jätsin leivataigna viivuks omaette laagerdama ja võtsin kaamera, et kolme klõpsu kokkusidumisega jäädvustada meie kodutänava üks osa, jättes kaadrisse ka oma kodumaja :)
Selline see siis sai:

Kahjuks olin ma väga väga vale tähtaja meelde jätnud fotode esitamiseks, siis ajalukku meie tänav sel korral ei saanud... :) Aga sellest pole ka midagi, sest tema armsust see ei vähenda :)

5 kommentaari:

  1. Tegelik elu,aga ei pruugi nii minna ja täna mitte keegi meist ei tea, millised fotod läbivad sajandeid kestva maratoni ja millised mitte.Kindlasti on parem stardi positsioon väljaprinditud piltidel.nagu näha on paljud neist ka suuri sõdu üle elanud.

    VastaKustuta
  2. See oli tore minut, ja häid jäädvustusi hulgi! Igale südamele oma!!!

    VastaKustuta
  3. Kahju et pilt ajalooarhiivi jaoks saatmata jäi kuid usun, et peakid kaadriga rahul olema ... vähemasti enda jaoks oled selle ajaloo jäädvustanud ja kui keegi kunagi tulevikus seda paika kaadriga võrdlema hakkab, siis arvan et küllap ta teeb rõõmsaid avastusi, mis kõik muutunud on ... sedavõrd kiiresti muutub tegelikkuses ju meid ümbritsev ehkki me ise seda igapäevaselt ei märka ...

    VastaKustuta
  4. Aitäh!
    Ma ise mõtlesin just nii nagu Ilmar soovitab, pildi ka paberkandjale salvestada :) Just selle eesmärgiga, et oleks võrreldav mis ajaga muutub, mälu on selektiivne, aga jäädvustus püsivam.
    Peast käis läbi ka idee aastaajad sellel tänaval 2013. kalendriaastast paberile panna...

    VastaKustuta
  5. Tore ettevõtmine sel päeval ja teadmine, et seda tegid ju väga paljud.

    VastaKustuta