pühapäev, 29. aprill 2012

Smell the flowers :))

Üks kaunis kevadpäev õe ja tema pojaga, Eestist suts lõunapool, kus ta juba täies võimus :)
Ilm oli ilus ja võtsime ette ühe lõõgastava jalutuse Schliereni linnas. Põnn on eriline looduselemb ning avaldas ühel ajahetkel soovi lihtsalt rohus elu nautida, mina loomulikult otsemaid rakendasin kaamera töösse ja sellest sündis üks armas hulk kaadreid :) Ütlema pean, et põnn tegi kõike oma südame järgi, meie vaid vaatlesime, jälgisime, imetlesime, imestasime :-))
Mu enese südant liigutas vist enim see:


 


















Pilt on pööratud suts nö unelma tooni... no tundus selliselt asjakohane :)

4 kommentaari:

  1. kus saabki lapsega paremini aega veeta kui mitte looduses ... isegi tulikad täiega õitsevad ... vaat mis tähendab viibida lõunas ;)

    VastaKustuta
  2. Lõpuks oled sinagi talveunest üles ärganud ja oma blogile hinge sisse puhunud! Aitäh, väga nauditav kaader!

    VastaKustuta
  3. :) Jüri, seal õitses juba vist kõik kevadine, osa õisi ilmutas juba äraõitsemise ilminguidki, mina olin vahepeal suisa arust ära, ohkisin ja ahhestasin :) Vist oli nii suur kevadejanu ;)

    Aitäh Ringa! Mul läheb vahel jah see järjepidevus käest :) Näib justkui, et ühest allikast piisab jne, samas blogis on see meeldiv jutulõngaveeretamise võimalus :) Püüan ja püüdlen, et pikemalt muljeid jagada :)

    VastaKustuta
  4. Eriti usin sa ei ole olnud jah , aga see mis üleval , on südamest. Niisama ei tundu midagi olevat.
    Jään ootama pikemat muljetamist , tõepoolest ...

    VastaKustuta