pühapäev, 6. märts 2011

Joogi Murjoona

Sirvisin täna oma pildimasina panka ja taasavastasin ühe hetke, mille mu lemmikloom kunagi piltimiseks pakkus :)

Eks ta ole vaadanud mu joogaharjutusi kõrvalt ja otsustas viimaks "puust ja punasena" üht korralikku üldsirutust-venitust demonstreerida. Et sirutuse detaile viimseni selgeks saada - selleks jäädvustasin õppetunni pilti :)
Sedasi siis saab unise või muidu kohendamist vajava keha triksi-traksi ja tegusaks:

4 kommentaari:

  1. Seda ringutust teevad nad üsna tihti ja lõpetatakse alati tagajalgade pikalt taha sirutusega vahelduvalt!

    VastaKustuta
  2. Eks endalgi jäävad pikast magamisest kondid kangeks ;-)

    VastaKustuta
  3. :D ei ole kassisõber, seetõttu ei oska kasside osas palju kaasa rääkida ... küll aga tekkis mõte, et palu tal järgmine kord see sama poos võtta kusagil postamendi otsas ... poos ise on ju efektne ja graatsiline ;)

    VastaKustuta
  4. :) Minu omad kipuvad enne tagakoibade sirutusi veel vaipa nö kohendama - kitkudes :)
    Ning seda magamist ma kasside puhul suisa imetlen - on vast viitsimist :)
    Jüri - see, et Sa kassisõber pole paistab ka soovitusest välja :) Kass teeb mis tahab, ei aita ei palumine, käramine ega muu :-)
    Füüsilisst vägivalda ma pole muidugi proovinud ja kodurahu huvides, ei plaanigi :P

    VastaKustuta